Computer&Hack

وبلاگی برای شما

Computer&Hack

وبلاگی برای شما

تهیه نسخه پشتیبان وتعمیری رجیستری آسیب دیده+اگر RAM دستگاه شما پ

تهیه نسخه پشتیبان وتعمیری رجیستری آسیب دیده :

میدونم اینو باید همون اول میگفتم.ببینید برای این کار دو تا راه وجود داره(بیشتر از دو تا راه ولی این دو بهترین اند)راه اول استفاده از دستور Scanregw.exe است.این دستور فقط در محیط ویندوز اجرا میشه .و میتونه از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه کنه و میتونه رجیستری رو scanکنه حتی در حالت Safemode هم اجرا میشه.ولی نمیتونه به تنهایی تعمییر کنه.

راه دویوم(دوم)استفاده از دستور Scanreg.exe است که این برنامه فقط در Dos اجرا میشه.و همه کارهایی که دستور بالایی میکنه این هم بلده بکنه فقط این یکی بلده چه جوری رجیستری رو تعمیر کنه.این برنامه به طور خودکار 5 نسخه از رجیستری رو ظبط مینه که فایل rb005.cab اخرین Back up یی یه که گرفته.

اگه ویندوزتون XP یه , یک Restore Point بسازید بعد به داغون کردن رجیستریتون بپردازید.

اگر RAM دستگاه شما پایین است:

اگر RAM دستگاه شما پایین است میتوانید مقداری از هارد دیسک را به عنوان RAM معرفی کنید که اینکار باعث افزایش سرعت کامپیوتر شما و جلوگیری از هنگ کردن آن میشود. بر روی My Computer کلیک راست کنید. و در این قسمت Properties را کلیک کنید. وارد پنجره Properties System میشوید. که از زبانه های گوناگون تشکیل شده در این قسمت زبانه Advanced را بزنید. در قسمت Performance گزینه Settings را کلیک کنید. وارد قسمت Options Performance میشوید. در این قسمت نیز زبانه Advanced را انتخاب کنید. در قسمت Virtual memory گزینه Change را انتخاب کنید. در این قسمت مقدار RAM ی را که بطور پیش فرض انتخاب شده را مشاهده میکنید. معمولا در رم های 256 این مقدار بین 768-384 متغیر است. که 384 حداقل و 768 حداکثر میباشد. درایوی را که میخواهید در آن مقدار فضایی را اختصاص به RAM دهید انتخاب کنید. گزینه Custom size را فعال کنید. اندازه های خود را در این قسمت وارد کنید. بعد کلید Set را فشار دهید و تمامی                                                                                                           
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد